Blog

 Aktif Yaşam için On Neden    8.3.2022 09:20:00 tarihinde eklendi



  Aktif Yaşam için On Neden

Spor mu yapıyor yoksa aktif bir yaşam mı sürdürüyorsunuz?

Her iki yaşam tarzında da fiziksel aktivite önemli rol oynar ve formda kalmayı sağlar.Birde buna sağlıklı beslenme ilkelerini eklersek kişinin kendini iyi hissetmesi ve formunu yakalayıp sürdürmesi kaçınılmazdır.

Aktif yaşam için on neden…

  • Daha az sağlık riski için

Aktif bir yaşam şekli ,pek çok sağlık sorunundan korur.Kalp hastalıkları,diabet,yüksek tansiyon,yüksek kan yağları ve bazı kanserlere karşı riski azaltmak için haftada 3 gün orta şiddette 45dk.yürüyün.

  • Biçimli bir vücut için

Fiziksel olarak aktifseniz kilo vermek ve o kiloyu sürdürmek kolay olur.

  • Güçlü kemikler için

Düzenli vücut ağırlığının taşındığı durumlar kemiklerin daha güçlü olmasını sağlar.

  • Güçlü kaslar için

Egzesiz sırasında kalp ve kaslar başarı ile çalışır.Güçlü bir pompalama ile kan ve besin ögelerini kaslara 97 000 km.lik kan damarı yoluyla kolayca ulaştırır.

  • Daha dayanıklı olmak için

Fiziksel olarak aktif kişiler kolay yorulmaz.

  • Daha iyi ruhsal durum için

Fiziksel aktivite ” yapabilirim” düşüncesini güçlendirerek, kişinin kendini daha iyi hissetmesini sağlar.

  • Stresten kurtulma ve iyi bir uyku için

Duygusal gerginliğimizi kaldırarak daha iyi bir uykuya geçebiliriz.

  • Daha iyi kordinasyon ve esneklik için

Fiziksel olarak aktif kaldığınızda hareket kolaylığı ve yeteneği artar.

  • Sakatlanmaları önlemek için

Uygun vücut şekline sahip olmak kişinin atlama,sıçrama,zıplama hareketlerini daha kolay yapmasına ve tehlikeli durumlardan daha kolay uzaklaşmasına neden olur.

  • Uzun süre kendini genç hissetmek için

Yapılan çalışmalar fiziksel aktivitenin yaşlanmayı geciktiren bazı etkileri olduğunu belirtmektedir.

Geri dön.

Aktif Yaşam için On Neden başlıklı yazımız 1504 kez okundu

Bir Fikir Alın

WhatsApp ile


Hemen Arayın


Diyetisyen Sueda AKKAS





 

Sueda AKKAŞ

Diyetisten

İletişim

0232 259 78 42

Türk Web Ajans